Την Τρίτη 10 Μαΐου 2016 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Κορινού η παρουσίαση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, καθώς και των βιωματικών δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015-16.

Ειδικότερα παρουσιάστηκαν:

1.      Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Η περιβαλλοντική εκπαίδευση στο Γυμνάσιο Κορινού» στο οποίο συμμετείχαν 24 μαθητές της Β? τάξης με υπεύθυνους καθηγητές τους κ. Λάζο Χρήστο, Αλμπανίδου Ελένη και Συριανίδη Ευστράτιο. Στόχος του προγράμματος ήταν η ψηφιοποίηση και οργάνωση του αρχειακού υλικού που αφορά τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν στο Γυμνάσιο Κορινού όλα τα προηγούμενα χρόνια. Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές ανέπτυξαν δραστηριότητες περιβαλλοντικού περιεχομένου και είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου και το κάστρο του Πλαταμώνα. Επιπλέον παρουσίασαν και το θεατρικό δρώμενο «Μεσόγειος: Η δική μας θάλασσα» υπό την καθοδήγηση της φιλολόγου κ. Ελένης Αλμπανίδου.

 

2.      Το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μαθαίνω να μην καπνίζω» με συμμετοχή 30 μαθητών της Γ? τάξης και υπεύθυνους καθηγητές τους κ. Καραλή Δημήτριο, Σιδηρόπουλο Λάζαρο και Πούτη Ιωάννη. Στόχος του προγράμματος ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές για την ανθυγιεινή συμπεριφορά του καπνίσματος, τις βλαπτικές συνέπειες που επιφέρει στον ανθρώπινο οργανισμό και εντέλει να αποφασίσουν μόνα τους υπέρ της υγιεινής συμπεριφοράς. Κατά την υλοποίηση του προγράμματος αξιοποιήθηκε το υλικό από το πρόγραμμα «Δεν καπνίζω, Γυμνάζομαι» του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες απάντησαν σε ερωτηματολόγια, πραγματοποίησαν ερευνητικές δραστηριότητες και παρουσίασαν τα αποτελέσματα των εργασιών τους σε αρχεία powerpoint.

 

3.      Οι βιωματικές δράσεις «Φύση και Άσκηση» και «Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης» που υλοποιήθηκαν από τους μαθητές της Β΄ τάξης υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής κ. Πιτσιόρλα Ελένης. Οι συμμετέχοντες μαθητές στη δράση «Φύση και Άσκηση» είχαν την ευκαιρία να εκτελέσουν σωματικές ασκήσεις στο εξωτερικό περιβάλλον, να γνωρίσουν το άθλημα της τοξοβολίας από την αθλήτρια της ελληνικής παραολυμπιακής ομάδας Δ. Ποιμενίδου, η οποία επισκέφτηκε το σχολείο και επιπλέον να επισκεφτούν τον ορειβατικό σύλλογο Αιγινίου, όπου μεταξύ άλλων έκαναν και προσομοίωση αναρρίχησης. Στα πλαίσια της βιωματικής δράσης «Πολιτισμός και δραστηριότητες Τέχνης» οι μαθητές ξεδίπλωσαν τα καλλιτεχνικά τους ταλέντα και δημιούργησαν από χαρτί και άλλα ανακυκλώσιμα υλικά κάδρα και είδη διακόσμησης.

 

4.      Η βιωματική δράση «Η τοπική ιστορία στην περιοχή μου» που υλοποιήθηκε από 14 μαθητές της Γ? τάξης και υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Φάκα Ιωάννη. Στα πλαίσια της βιωματικής δράσης οι μαθητές ασχολήθηκαν με την παρουσία των προσφύγων στην περιοχή του Κορινού μετά τη μικρασιατική καταστροφή του 1922, την υποδοχή τους από τον ντόπιο πληθυσμό, καθώς και τα ήθη, έθιμα και διατροφικές συνήθειες που μετέφεραν από τις χαμένες πατρίδες τους. Επιπλέον κατέγραψαν μαρτυρίες και διηγήσεις από απογόνους προσφύγων εκείνης της εποχής. Όλο το υλικό της εργασίας τους παρουσιάστηκε σε μορφή powerpoint.