Πίσω στην κορυφή
Την πρώτη τους διδακτική επίσκεψη για το νέο σχολικό έτος είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Κορινού στο οχυρό Ρούπελ, στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Το οχυρό Ρούπελ είναι το μεγαλύτερο συγκρότημα της οχυρωμένης τοποθεσίας κατά μήκος των ελληνοβουλγαρικών συνόρων που έφερε το όνομα Γραμμή Μεταξά, με συνολικό ανάπτυγμα καταφυγίων 1.849 μέτρα και μήκος στοών 4.251 μέτρα.
Λίγες μέρες πριν τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, οι μαθητές του σχολείου βίωσαν το ηρωικό κλίμα της εποχής, επισκεπτόμενοι τους χώρους του οχυρού, όπου τους έγινε λεπτομερής ενημέρωση τόσο για την τοπογραφία της περιοχής όσο και για τις ιστορικές μάχες που έγιναν εκεί κατά τη διάρκεια του Α? και Β? Παγκοσμίου Πολέμου. Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση στο εσωτερικό των υπόγειων στοών του οχυρού από το στρατιωτικό προσωπικό. Κατά την επιστροφή τους στον Κορινό μαθητές και συνοδοί καθηγητές γευμάτισαν στο γραφικό χωριό των Άνω Ποροΐων.
Στη διδακτική αυτή επίσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των μαθημάτων της Ιστορίας και της Γεωγραφίας οι μαθητές συνοδεύονταν από τον διευθυντή του σχολείου κ. Πούτη Ιωάννη και τους εκπαιδευτικούς κ. Λάζο Χρήστο, κ. Γκανιάτσα Λαμπρινή, κ. Αλμπανίδου Ελένη, κ. Ξηρού Κυριακή και κ. Πετρονικολού Σταματία.
Την Τετάρτη 20-4-2016 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α? τάξης του Γυμνασίου Κορινού επισκέφτηκαν το ΤΕΙ Κατερίνης, στα πλαίσια της «2ης εβδομάδας Επιστήμης και Τεχνολογίας», η οποία διοργανώθηκε από το Τμήμα Γεωλογίας του Α.Π.Θ. και το Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
Φέτος οι εκδηλώσεις ήταν επικεντρωμένες στη γεωλογική ιστορία της Πιερίας και ιδιαίτερα του Ολύμπου και των Πιερίων. Οι μαθητές αφού ξεναγήθηκαν στους χώρους του ΤΕΙ και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το ντοκιμαντέρ "Με ένα σφυρί και μία λούπα" που σκηνοθέτησε η κ. Ι. Παρλάντζα και που παρουσιάζει την επιστήμη και σπουδή της Γεωλογίας με επίκεντρο το Α.Π.Θ. Ταυτόχρονα επισκέφτηκαν και την έκθεση ορυκτών και πετρωμάτων.
Κατά την επίσκεψή τους οι μαθητές συνοδεύονταν από τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Κορινού κ. Λάζο Χρήστο, κ. Ιωάννου Αριστείδη και κ. Καραλή Δημήτριο.
Την Τρίτη 12 Απριλίου 2016 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ? τάξης του Γυμνασίου Κορινού είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της βιωματικής δράσης που υλοποιείται στο τρίτο τρίμηνο και έχει ως αντικείμενο τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Στους μαθητές έγινε ξενάγηση στους χώρους λειτουργίας των δύο σχολικών μονάδων και στα εργαστήριά τους, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν λεπτομερώς για τα επαγγελματικά δικαιώματα και τις προοπτικές που έχουν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ.
Στην επίσκεψή τους οι μαθητές συνοδεύονταν από τους καθηγητές του σχολείου κ. Ιωάννου Αριστείδη, κ. Φάκα Ιωάννη και κ. Λάζο Χρήστο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α? τάξης του Γυμνασίου Κορινού υποδέχτηκαν την άνοιξη πραγματοποιώντας την Πέμπτη 31-3-2016 μια διδακτική επίσκεψη στα φυτώρια Ρηγόπουλου, στον Κορινό. Πρόκειται για φυτώρια καλλωπιστικών φυτών, τα οποία εντυπωσίασαν τους μαθητές και τις μαθήτριες με την πολυχρωμία, την ποσότητα και τα μεθυστικά τους αρώματα. Η ξενάγηση στους χώρους των φυτωρίων από την υπεύθυνη της επιχείρησης υπήρξε άψογη.
Η διδακτική επίσκεψη έγινε με πρωτοβουλία του καθηγητή του σχολείου κ. Χρήστου Λάζου στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας. Τους μαθητές συνόδευσαν επίσης οι εκπαιδευτικοί κ. Δημήτρης Καραλής και κ. Κατερίνα Τσιγκάνου.
>
>>>
Την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016 οι μαθητές της Α΄ τάξης πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας στον Αρχαιολογικό χώρο του Δίου. Εκεί συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ανακαλύπτουμε το αρχαίο Δίον: Ένα πρόγραμμα βιωματικής μουσειακής αγωγής»που διοργανώνει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πιερίας και ο υπεύθυνος του προγράμματος κ. Πάρις Παπαγεωργίου.
Αρχικά οι μαθητές οδηγήθηκαν στο χώρο του Μουσείου στην αίθουσα του οπτικοακουστικού υλικού όπου ο κ. Πάρις Παπαγεωργίου τους ενημέρωσε πάνω σε γενικότερα θέματα της ιστορίας της Αρχαίας Μακεδονίας και του Αρχαίου Δίου. Στη συνέχεια με οδηγό φύλλα εργασίας ήρθαν σε επαφή με κάποια από τα σημαντικότερα ευρήματα του Μουσείου όπως η ύδραυλις, τα αγάλματα του Διός Υψίστου, του Διόνυσου, του Ποσειδώνα, της Ίσιδος Λοχίος, επιτύμβιες στήλες, μια βασιλική επιγραφή, κτερίσματα μακεδονικών τάφων (όπλα). Τα παιδιά συνεργάστηκαν σε ομάδες για να παρατηρήσουν τα αντικείμενα, να τα περιγράψουν, να κάνουν συγκρίσεις και να καταλήξουν σε συμπεράσματα. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συζήτηση στην ολομέλεια όπου παρουσίασαν τα αποτελέσματα των παρατηρήσεών τους. Τα παραπάνω συνέβαλαν στην ενεργοποίηση των αισθήσεων, των συναισθημάτων, της φαντασίας, της κριτικής σκέψης, της συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Έτσι τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τα αρχαιολογικά ευρήματα μ? έναν διαφορετικό τρόπο, αυτόν της βιωματικής προσέγγισης.
Στη συνέχεια οι μαθητές και οι καθηγήτριες φιλόλογοι που τους συνόδευαν κ. Πλασταρά Σοφία, κ. Αλμπανίδου Ελένη και κ. Ξηρού Κυριακή με σύμμαχο τον καλό καιρό κατευθύνθηκαν στο χώρο του Αρχαιολογικού πάρκου του Δίου όπου ξεναγήθηκαν στα ιερά της Δήμητρας, του Ύψιστου Διός και της Ίσιδας .
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το υπεύθυνο του προγράμματος κ. Πάρι Παπαγεωργίου.